Цей модуль
допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
• зрозуміла, як правильно створювати списки використаних
джерел;
• розглянула, як
можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та
співпраці;
• оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності
для використання в навчальних проектах;
• створила форми оцінювання веб-ресурсів для
використання учнями відповідних вікових категорій;
•
переглянула План вивчення теми та
внесла до нього відповідні зміни;
• запланувала, як
учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації
в проектах.
• обговорила з
колегами закони щодо авторських прав та
правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Благато цікавого дізналась про
авторські права та процедуру створення електронної пошти та умов друку в
інтернеті учнів. Зробила для себе помітки, як правильно занотовувати ресурси,
використані під час створення проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий